“Amboi kuatnya Dato sampai 12 orang” Meriahnya Majlis Aqiqah Anak Bongsu Dato Aliff Syukri, Tapi Ucapanya Buat Ramai Tak Sangka

Usahawan yang kini bergelar selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri menyifatkan majlis aqiqah puteri bongsunya, Raudhah Arshiyah pada Sabtu menjadi antara kenangan paling manis buatnya sekeluarga.

Seawal 8.00 malam, majlis dirai penuh meriah dengan kehadiran rakan niaga, selebriti dan media di kediaman mewahnya, Aliff Syukri Palace di Kota Damansara pada Sabtu.

“Ini kali kelima kami sekeluarga anjurkan majlis kesyukuran dan tahlil untuk anak-anak. Gembira, dapat aura anak yang cantik dan comel. Setiap anak itu ada keistimewaan masing-masing.

 

View this post on Instagram

 

Syukur alhamdulillah majlis cukur jambul yang dirancang hampir satu bulan ini berjalan dengan lancar .. walaupun hujan lebat kepada semua tetamu saya ingin memohon maaf sekiranya…Terkurang makanan terkurang layan atau apa sahaja maklumlah tetamu datang begitu ramai.. Kalau korang nak tengok macam mana kemeriahan majlis cukur jambul raudah .. Yang abang habiskan ratusan ribu korang boleh tengok dekat YouTube tv Telajak laris abang akan posting di sana .. Majlis Kesyukuran & Aqiqah Raudhah Arshiyah Binti Aliff Syukri . Venue 🌹 – Aliff Syukri Palace . Hand Bouquet @rantengfloret . Ice Cream 🌹 @thecoolcat.icecream . Cake 🌹 @hijrahbread . Putu Bambu 🌹 @putubamburaihana . #MajlisKesyukuran&AqiqahRaudhahArshiyahAliffSyukri

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

“Mereka adalah pembawa rezeki. Jadi untuk majlis kali ini apa yang termampu saya buatlah. Terima kasih buat yang hadir, dan majlis dipermudahkan sampai selesai, alhamdulillah,” katanya kepada MH.

Ditanya mengenai penantiannya untuk memiliki seorang lagi anak perempuan dimakbulkan selepas kira-kira 10 tahun, penyanyi Bobo Di Mana ini merakamkan rasa terharu dan syukuf atas rezeki zuriat yang dikurniakan.

“Syukur sebab doa dimakbulkan. Cuma biasalah, kalau kita sudah ada anak lelaki lebih, nak ada anak perempuan pula dan begitulah sebaliknya. Sebelum ini, satu-satunya anak perempuan saya, Qadejah El Zahra, nampak dia ni macam ‘diva’.

“Dia rasa dia seorang je perempuan dan semua orang sayang dia. Sekarang ni kami sudah ada dua orang ‘puteri’. Siapa tahu selepas ini saya dapat menantu pula, insyaAllah.

“Pejam celik anak-anak selepas ini dah besar. Jadi bila anak ramai ni, saya rasa macam hidup kian berseri. Memang banyak dvgaan untuk besarkan anak-anak.

”Akan tetapi saya yakin hanya satu. Anak ini akan mengisi kekosongan dan hidup ibu bapa,” jelasnya lagi.

“Kalau boleh saya nak anak sampai 12 orang. Serius. Sebab bagi saya, ada orang itu kaya budi bahasa, ada yang kaya anak, harta, pendidikan dan sebagainya.

Mana satu yang kita nak? Kalau saya, saya nak semua,” terangnya jujur.

 

View this post on Instagram

 

my princes raudah.. cukur jambul .. Syukur alhamdulillah majlis cukur jambul yang dirancang hampir satu bulan ini berjalan dengan lancar .. walaupun hujan lebat kepada semua tetamu saya ingin memohon maaf sekiranya…Terkurang makanan terkurang layan atau apa sahaja maklumlah tetamu datang begitu ramai.. Kalau korang nak tengok macam mana kemeriahan majlis cukur jambul raudah .. Yang abang habiskan ratusan ribu korang boleh tengok dekat YouTube tv Telajak laris abang akan posting di sana .. Majlis Kesyukuran & Aqiqah Raudhah Arshiyah Binti Aliff Syukri . Venue 🌹 – Aliff Syukri Palace . Hand Bouquet @rantengfloret . Ice Cream 🌹 @thecoolcat.icecream . Cake 🌹 @hijrahbread . Putu Bambu 🌹 @putubamburaihana . #MajlisKesyukuran&AqiqahRaudhahArshiyahAliffSyukri

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Dalam perkembangan lain, Aliff juga kini sedang mengikuti Pengajian Jarak Jauh dalam pengkhususan perniagaan di UiTM Shah Alam.

Aliff dan Shahida telah berkahwin pada Ogos 2007 dan sebelum kehadiran puteri bongsu mereka, pasangan ini telah dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham dan Yusoff Al Qardawi serta seorang anak angkat.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @mStar

Sumber:MH

PERHATIAN: Pihak mStar tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak mStar juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Amboi kuatnya Dato sampai 12 orang” Meriahnya Majlis Aqiqah Anak Bongsu Dato Aliff Syukri, Tapi Ucapanya Buat Ramai Tak Sangka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*