“Abang Nak Minta Maaf Minta Ampun…” Abby Abadi Ha1ran Terima Surat Tulisan Tangan Daripada Anaknya..

Pelakon Abby Abadi mend3dahkan per4ngai an3h anak lelakinya, Mohamed Danish Hakim, yang membuat permohonan maaf menerusi sepucuk surat yang diberikan kepadanya awal pagi tadi.

Abby, 43, berkongsi hal tersebut menerusi satu entri yang dimuat naik di Instagram miliknya yang memaparkan sep0tong video ketika anaknya ingin pergi ke sekolah.

 

View this post on Instagram

 

Pukul 630am tadi (19/2/2020) Masa anak2 nk gi sekolah. Nak cerita pasal Danish tp semua masuk frame pulak 😍 . Syukur masih berksempatan bersama yg tersayang… Abg Danish ni tiber2 je hari ni nk bg hadiah kat kita + nk minta maaf. Kita tanya maaf utk apa? Takdelah… saja… ye ke saja? Ke ada yg tersirat??? 😝 . Rupanya ada, bg hadiah siap dgn surat sekali (ikut perangai siapalah ni hehe) Ada muka depan je surat dia Sy sertakan kat sini… sambungan belakang bahaya. Belum buleh cerita lagi 🙊😅 . Apapun Mama sayang semua anak2 Mama. Abahpun sama. Mama Abah kerja keras sbb nk anak2 cukup makan pakai semua. Jadi pandai2 jaga diri sebaik mungkin kalau Mama Abah takde tau. Semoga sentiasa dalam pelukan & kasih sayang ALLAH 🥰

A post shared by Mencari redha ALLAH (@abby_abadi112) on

“Pukul 6.30 pagi tadi, masa anak-anak nak pergi sekolah. Nak cerita pasal Danish tapi semua masuk frame pula.”

“Syukur masih berkesempatan bersama yang tersayang. Abang Danish ni tiba-tiba je hari ni nak bagi hadiah kat kita dan nak minta maaf. Kita tanya maaf untuk apa? Tak adalah… saja… ye ke saja? Ke ada yang tersirat?,” tulisnya menerusi ruangan kapsyen.

Abby turut berkongsi foto yang memaparkan surat yang ditulis dengan tangan yang diterimanya.

“Assalamualaikum mama yang paling abang sayangi dunia akhirat. Maaf tau sebab tak belikan hadiah yang istimewa sebab ‘income’ belum masuk lagi..”

“Abang nak minta ampun dan minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki dan abang sayang mama sangat-sangat tau,” tulis anak sulungnya.

Berdasarkan entri tersebut, anak sulungnya itu memberikannya sekotak coklat.

“Bagi hadiah siap dengan surat sekali (ikut per4ngai siapalah ni hehe) Ada muka depan je surat dia saya sertakan kat sini… sambungan belakang b@haya. Belum boleh cerita lagi”

“Apapun Mama sayang semua anak-anak mama. Abah pun sama. Mama dan abah kerja k3ras sebab nk anak-anak cukup makan pakai semua. Jadi, pandai-pandai jaga diri sebaik mungkin kalau mama abah tak ada tau,” coret Abby.

Perkongsian Abby itu kemudian menerima pelbagai respons dalam kalangan pengikutnya yang memuji sifat terpuji anaknya itu.

Abby berkahwin dengan Faizal pada 14 Ogos 2015.

Sebelum itu, Abby pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Norman Hakim.

Menerusi perkahwinan pertamanya, Abby dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Mohamed Danish Hakim, Maria Danisha Hakim dan Marissa Dania Hakim.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @mStar

Sumber:Gempak via media video viral

PERHATIAN: Pihak mStar tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak mStar juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Abang Nak Minta Maaf Minta Ampun…” Abby Abadi Ha1ran Terima Surat Tulisan Tangan Daripada Anaknya.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*