“Konon Lps 500Jam Baru Siap” Sekali Netizen Nampak Sesuatu Pada Gaun Mira Filzah

Semalam berlangsung penuh meriah majlis resepsi pertama Mira Filzah bersama suami, Wan Emir Astar di Le Meridien, Putrajaya.

Majlis sebelah pengantin perempuan bertemakan galaksi itu ternyata membuatkan ramai terpesona.

Ramai yang memuji keindahan pelamin pasangan itu yang semangnya cukup cantik dan memukau.

Dalam pada itu, momen-momen romantis yang terlihat dari sisi Wan Emir juga berjaya dirakam.

Ini apabila bertungkus-lumus membantu isteri tersayang turut daripada tangga pelaminan dengan mengankat gaun Mira yang tersangkut di tangga ketika menuruni pelamin

Mira Menangis

Mira juga kelihatan beberapa kali mengalir air mata selepas mendengar beberapa ucapan dari keluarga dan sahabt handai

Emir di lihat cuba mengusap air mata Mira dan momen tersebut sempat di rakam oleh tetamu yang hadir

Pelamin persandingan merpati dua sejoli ini telah direka khas oleh rekateemor dan bertemakan The Midnite Sky.

Majlis resepsi ini merupakan majlis kedua selepas pernikahan yang diadakan semalam di Convention Centre Sime Darby.

Sweet betul Emir

Posted by Media2020.net on Friday, September 4, 2020

Resepsi kali ini diadakan di Hotel Le Meridien, Putrajaya merupakan majlis resepsi bagi pihak perempuan.

Gaun Mencuri Tumpuan

Namun, lebih mencuri perhatian adalah gaun yang digayakan Mira Filzah.

Malah, ramai memuji meskipun tampil simple tanpa mahkota mahupun bunga di tangan, Mira tetap tampil menawan.

Tanpa perlu berselirat dengan crown, bunga dan juga perhiasan mewah yang berlebihan,

Mira Filzah tetap anggun dengan gaun berwarna emas di samping suami tercinta pada malam resepsi perkahwinannya.

Gambar berlegar2 di media sosial
Menerus #EmirAmirah di Instagram, gambar serta video dari IG story milik sahabat handai dan ahli keluarga.

Meraka telah berkongsi suasana cukup romantis di persandingan pengacara Nona itu dan suaminya, Wan Emir Astar.

Difahamkan, rekaan baju resepsi Mira Filzah direka khas oleh pereka fesyen terkenal, Fiziwoo.

Menerusi perkongsian di Instagram, gaun pengantin itu mengambil masa 500 jam untuk disiapkan.

Menariknya, ia diinspirasikan dari Arabesque Motifs yang merupakan sebuah elemen asas seni Islam.

Bentuk hiasan itu terdiri daripada hiasan permukaan berdasarkan corak linier berirama menggulung dan menjalin dedaunan, sulur atau garis polos.

Melihat di ruangan komen pereka fesyen itu, ramai yang memuji kecantikan busana tersebut dan merupakan gaun yang sempurna untuk perkahwinan.

Namun ada netizen mempertikaikan tudung yang dipakai Mira Filzah agak pendek.

Corak label islam tp cara pemakaian x melambngkan muslimah sejati..

Agak kecewa tengok..siapalh kita nk judge orang..

500 jam tetap xdapat tutup aurat sepenuhnya

Kalau diikutkan komen netizen memang ade je tak kena pada mata mereka.

Apa-apa pun semoga Mira Filzah bahagia sentiasa hingga ke anak cucu.

Selain itu impak daripada perkahwinan Mira Filzah, macam-macam hal berlaku

Ini Rupanya Punca Ramai ‘Meny4mpah’ Dengan Foto Kahwin Mira Filzah

Sejak Mira Filzah umum mahu berkahwin, sehingga kini kisah mengenai pelakon manis itu bersama dengan suami tercinta masih lagi hangat diperkatakan di media sosial.

Sehinggakan, terdapat pula segelintir netizen yang sudah mula bosan melihat paparan perkahwinan Mira Filzah memenuhi ruang di status kesemua saluran media sosial.

Mana tidaknya, kesemua momen antara Mira Filzah dan suaminya, Wan Emir Astar menjadi topik utama diperkatakan netizen, yang suka melihat detik-detik romantis mereka.

Keadaan ini menyebabkan ramai haters mula menyampah, bila tak berhenti cerita tentang perkahwinan ini lalu di jews feed masing-masing.

Dah boleh stop kot?

Tetapi, tidaklah semua yang suka, ada juga mula ‘meluat’ melihat orang ramai terlalu berlebih-lebih mengalahkan pengantin.

Biasalah, nama pun selebriti paling popular, boleh jadi sampai setahun orang akan bercakap mengenainya, tapi yang penting pasangan pengantin baru bahagia sahaja.

“Jangan ada sifat membenci sesama kita sekurang-kurangnya berdoalah sedikit utk dia.

Inilah cara Islam mengajar kita moga moga kita akan mendapat rahmat daripada Allah Taala”

“Alhamdullilah…kita sama2 berdoa semuga jodoh mereka bahagia berkekalan hingga ke Jannah.

Sentiasa bersangka baik…dan berdoa yg baik2 untuk mereka.

Semuga yg baik2 juga Allah swt berikan pada kita. Aamiin.”

“Sbb mira comel…sbb tu org ramai xsuka..

Apa pon saya doakan mira dgn suami semoga bahagia …org nyampah tu nanti ada balasannye nanti…”

“Jgn sakit hati bile tengok kebhgian org… Die baru jr nk mula kn kehidupan jadi doakn lh yg baik baik jr….

Smoga mira dn suami bahagia hingga k jannah… Aamin ya robb…

Suke tengok bile die trsnyum bahagia….”

“Jgan meluat tk baik .doakn yg baik2 je siapa lh tk gembira mnjadi raja sahri. jgan marah itu main syitan”

“alah biasa laitu semua baru bermula kan mesti brdebar2..

Kalu dh basi lain ceta la dh biasa buat mcm2 xde kejutan gituuu”

“Semoga bahagia hingga jannah mira filzah n suami kita Doakn orang baik2 Allah akan bls ng baik”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Mstarkini

Sumber:https://budaksitu.pw/

PERHATIAN: Pihak Mstarkini tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Mstarkini juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Konon Lps 500Jam Baru Siap” Sekali Netizen Nampak Sesuatu Pada Gaun Mira Filzah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*